Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Salamon, Andi"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Early Years: Journal of International Research & Development; Sep2023, Vol. 43 Issue 3, p513-527, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stratigos, Tina, Salamon, Andi
This chapter considers how early childhood teacher identities are developed through negotiation within a landscape of personal and professional internal and external forces. It explores the challenging landscape of infant and toddler pedagogy and the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3651::8812f75ae9e9129e77682eeae2d42eca
https://acuresearchbank.acu.edu.au/item/8x0y3/interwoven-identities-in-infant-and-toddler-education-and-care-what-do-you-think-babies-will-do-with-clay-make-pots
https://acuresearchbank.acu.edu.au/item/8x0y3/interwoven-identities-in-infant-and-toddler-education-and-care-what-do-you-think-babies-will-do-with-clay-make-pots
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.