Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Salam, S.S."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Children
Objective: Community day-care centers (or crèches) are gaining popularity; access to these centers can reduce cognitive gaps. This paper describes the sustained impact of enrollment in day-cares on cognitive gains. Methods: As part of a larger study
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::09933dc591d63af2233e81a118499e02
Autor:
Salam, S.S., Mitchell, C.
Use of tobacco, alcohol, and psychoactive substances during pregnancy is associated with increased risks of preterm birth. Concurrent use of these substances is also quite common and further increases the risk of adverse outcomes. Health-care provide
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::661b55e0f5159efdc022e353c11c4668
Autor:
Alfonso, Y.N., Hyder, A.A., Alonge, O., Salam, S.S., Baset, K., Rahman, A., Hoque, D.M.E., Islam, M.I., Rahman, F., El-Arifeen, S., Bishai, D.
Background\ud \ud Drowning is the leading cause of death among children 12–59 months old in rural Bangladesh. This study evaluated the cost-effectiveness of a large-scale crèche (daycare) intervention in preventing child drowning.\ud \ud \ud Metho
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::c7abe76983ab60708e245ff55fea4727
https://eprints.whiterose.ac.uk/179842/1/s40621-021-00351-9.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/179842/1/s40621-021-00351-9.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.