Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Salı, Güneş"'
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 21 February 2014 116:2105-2114
Bu çalışmada ergenlerin çevreye yönelik tutumlarıile empatik eğilimleri incelenmiştir. Araştırmanın çalışmagrubunu Ankara'nın Çankaya İlçesi Anadolu Lisesi 9 ve10. Sınıfa devam eden 438 öğrenciler oluşturmuştur.Veriler Kişise
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10652::e20450f49ab4419049402cf45c1f3aa4
https://doi.org/10.21764/maeuefd.371072
https://doi.org/10.21764/maeuefd.371072
Autor:
Salı, Güneş, Köksal Akyol, Aysel
Publikováno v:
EDUCATION AND SCIENCE; Cilt 39, Sayı 173 (2014)
EĞİTİM VE BİLİM; Cilt 39, Sayı 173 (2014)
EĞİTİM VE BİLİM; Cilt 39, Sayı 173 (2014)
This study was conducted to examine peer relations, social support perceptions and perfectionism of working and non-working children as per their gender. The population of the research was composed of working children attending 1st to 6th grades of v
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Salı, Güneş, Arslan, Mehmet
Publikováno v:
EDUCATION AND SCIENCE; Cilt 25, Sayı 117 (2000)
EĞİTİM VE BİLİM; Cilt 25, Sayı 117 (2000)
EĞİTİM VE BİLİM; Cilt 25, Sayı 117 (2000)
In this study, the benefits, problems and difficulties of incorporating the collective system into Turkish National Education were investigated. For this purpose, the following issues were included: 1. The general view of Primary school curricula bef
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.