Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"Sakon, John"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sakon, John J., Suzuki, Wendy A.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2019 May 01. 116(19), 9634-9643.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26705155
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2014 Dec . 111(51), 18351-18356.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43279146
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sakon, John, Kahana, Michael
Investigation of high frequency ripple events in human hippocampus and surrounding medial temporal lobe regions prior to free recall.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::346546b20b5f0b8806ae159246f3a65f
Numerous studies have found neural evidence of a subsequent memory effect (SME), in which oscillatory power differs when viewing items that are subsequently recalled vs. those that are subsequently not recalled. Here, detecting ripples in the hippoca
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9ec20c1ab310e3ece62cd53ad7d6db74
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sakon, John J., Suzuki, Wendy A.
The role of the hippocampus in recognition memory vs. recall has long been a source of debate. Tasks used to study recognition memory that almost exclusively require an explicit probe—where the subject must make a response to prove they remember—
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=sharebioRxiv::8b1f8db3b7c384dde7d8beb3163d3de0