Zobrazeno 1 - 10
of 587
pro vyhledávání: '"Sajgalik, P."'
Publikováno v:
Computer Speech & Language, Volume 53, 2019, Pages 276-301
Word feature vectors have been proven to improve many NLP tasks. With recent advances in unsupervised learning of these feature vectors, it became possible to train it with much more data, which also resulted in better quality of learned features. Si
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2211.14631
Publikováno v:
High Temperature Materials and Processes, Vol 26, Iss 1, Pp 7-16 (2007)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/82dcb79f78974fe88d60a3eb5a4e2b9b
Autor:
Soboleva, Daria, Skopek, Ondrej, Šajgalík, Márius, Cărbune, Victor, Weissenberger, Felix, Proskurnia, Julia, Prisacari, Bogdan, Valcarce, Daniel, Lu, Justin, Prabhavalkar, Rohit, Miklos, Balint
We present a novel multi-modal unspoken punctuation prediction system for the English language which combines acoustic and text features. We demonstrate for the first time, that by relying exclusively on synthetic data generated using a prosody-aware
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2010.10203
Publikováno v:
In Ceramics International 1 February 2023 49(3):5319-5326
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
First principles calculations of rare earth (RE)-doped LaSi3N5 host lattice are performed to obtain the electronic structure, the band gap (BG), and the character of electronic transitions. Doping with both trivalent and bivalent RE cations is inspec
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1410.5239
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.