Zobrazeno 1 - 10
of 168
pro vyhledávání: '"Saito L"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Southeast Asian American Education & Advancement, 2021 Jan 01. 16(1), 1-25.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48684461
Publikováno v:
Asian Journal of English Language Studies; Dec2023, Vol. 11 Issue 1, p133-146, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alomari, Iyad, Saito, L. Erika
Publikováno v:
CATESOL Journal; 2023, Vol. 34 Issue 1, p1-14, 14p
Autor:
Thorsos, Nilsa J., Saito, L. Erika
Publikováno v:
Issues in Teacher Education; Fall2022, Vol. 31 Issue 3, p2-4, 3p
Exploring the Educational Implications of the Third Space Framework for Transnational Asian Adoptees
Autor:
Witenstein, Matthew A, Saito, L. Erika
Publikováno v:
Witenstein, Matthew A; & Saito, L. Erika. (2015). Exploring the Educational Implications of the Third Space Framework for Transnational Asian Adoptees. Berkeley Review of Education, 5(2). doi: 10.5070/B85110051. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/70t7n0h5
Transnational Asian adoptees are a unique and understudied population that potentially faces oppression and confusion. Educational institutions are often unresponsive to the needs of immigrant groups, particularly ones with unique circumstances like
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::7802ce2784e546f9a66d8294c57b1e83
http://www.escholarship.org/uc/item/70t7n0h5
http://www.escholarship.org/uc/item/70t7n0h5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.