Zobrazeno 1 - 10
of 201
pro vyhledávání: '"Saintila, Jacksaint"'
Autor:
Saintila, Jacksaint1 (AUTHOR) jacksaintsaintila@gmail.com, Carranza-Cubas, Sandra P.1 (AUTHOR), Santamaria-Acosta, Omar F. A.1 (AUTHOR), Serpa-Barrientos, Antonio2 (AUTHOR), Ramos-Vera, Cristian3 (AUTHOR), López-López, Elmer1 (AUTHOR), Geraldo-Campos, Luis Alberto4 (AUTHOR), Calizaya-Milla, Yaquelin E.5 (AUTHOR) yaquelincalizaya@upeu.edu.pe
Publikováno v:
Scientific Reports. 6/1/2024, Vol. 14 Issue 1, p1-11. 11p.
Autor:
Geraldo-Campos, Luis Alberto, Rosales-Gomero, Romel Arturo, Quijaite, Juan Jesús Soria, Saintila, Jacksaint
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research Open June 2024 6
Autor:
Saintila, Jacksaint1 (AUTHOR) jacksaintsaintila@gmail.com, Rojas-Humpire, Ricardo2 (AUTHOR), Newball-Noriega, Edda E.2 (AUTHOR), Huancahuire-Vega, Salomón2 (AUTHOR), Ignacio-Cconchoy, Felipe L.1 (AUTHOR), Calizaya-Milla, Yaquelin E.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 2/23/2024, Vol. 19 Issue 2, p1-19. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Cognitive Therapy; Sep2024, Vol. 17 Issue 3, p532-548, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.