Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Saif, Shahrzad"'
Autor:
Saif, Shahrzad
Researchers' and educators' recognition of the positive/negative effects of tests on teaching and learning activities goes back at least four decades. However, this phenomenon, referred to as “washback” in the applied linguistic literature, has b
Externí odkaz:
https://dspace.library.uvic.ca//handle/1828/8990
Autor:
Saif, Shahrzad1, ElAtia, Samira2
Publikováno v:
Canadian Journal of Applied Linguistics / Revue Canadiennne de Linguistique Appliquée. 2020 Special Issue, Vol. 23 Issue 2, pix-xviii. 10p.
Autor:
Saif, Shahrzad, ElAtia, Samira
Publikováno v:
Canadian Journal of Applied Linguistics. 23:ix-xiii
Autor:
Saif, Shahrzad, ElAtia, Samira
Publikováno v:
Canadian Journal of Applied Linguistics. 23:i-viii
Editorial
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schmitt, Romain, Saif, Shahrzad
Publikováno v:
TESL Canada Journal / Revue TESL du Canada; 2015 Special issue 9, Vol. 32, p87-112, 26p, 4 Charts
Autor:
Saif, Shahrzad
Publikováno v:
Language Testing; Jan2006, Vol. 23 Issue 1, p1-34, 34p, 1 Diagram, 10 Charts
Publikováno v:
Canadian Journal of Applied Linguistics / Revue Canadiennne de Linguistique Appliquée. Spring2008, Vol. 11 Issue 2, p31-60. 30p. 1 Diagram, 15 Charts.