Zobrazeno 1 - 10
of 440
pro vyhledávání: '"Saiani, L"'
Publikováno v:
In Health Policy and Technology September 2024 13(4)
Autor:
Longhini J, Canzan F, Zambiasi P, Toccoli S, Gios L, Del Greco M, Sforzin S, Moz M, Fracchetti M, Saiani L, Brolis R, Guarnier A, Soverini M, Maines M, Ambrosi E
Publikováno v:
Patient Preference and Adherence, Vol Volume 17, Pp 2579-2594 (2023)
Jessica Longhini,1 Federica Canzan,1 Paola Zambiasi,2 Stefano Toccoli,2 Lorenzo Gios,3 Maurizio Del Greco,2 Simona Sforzin,2 Monica Moz,3 Michela Fracchetti,2 Luisa Saiani,1 Renata Brolis,2 Annamaria Guarnier,2 Mariangela Soverini,2 Massimiliano Main
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/367401954dea4517a88cb1fb3b83afb7
Autor:
Longhini J, Canzan F, Zambiasi P, Toccoli S, Gios L, Del Greco M, Sforzin S, Moz M, Fracchetti M, Saiani L, Brolis R, Guarnier A, Soverini M, Maines M, Ambrosi E
Publikováno v:
Patient Preference and Adherence, Vol Volume 17, Pp 3305-3306 (2023)
Jessica Longhini,1 Federica Canzan,1 Paola Zambiasi,2 Stefano Toccoli,2 Lorenzo Gios,3 Maurizio Del Greco,2 Simona Sforzin,2 Monica Moz,3 Michela Fracchetti,2 Luisa Saiani,1 Renata Brolis,2 Annamaria Guarnier,2 Mariangela Soverini,2 Massimiliano Main
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0c1d4db6855e470f97bda326ab6086eb
Autor:
Bassi E., Dal Molin A., Brugnolli A., Canzan F., Clari M., De Marinis M. G., Dimonte V., Ferri P., Fonda F., Lancia L., Latina R., Poli Z. G., Rea T., Saiani L., Palese A.
Background: During the CoronaVIrus-19 (COVID-19) pandemic, nursing education has been dramatically transformed and shaped according to the restrictions imposed by national rules. Restoring educational activities as delivered in the pre-pandemic era w
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3658::3a5a38ae41d8c784f854bd9d04784e2f
https://hdl.handle.net/10447/598076
https://hdl.handle.net/10447/598076
Autor:
Bassi E., Dal Molin A., Brugnolli A., Canzan F., Clari M., De Marinis M. G., Dimonte V., Ferri P., Fonda F., Lancia L., Latina R., Poli Z. G., Rea T., Saiani L., Palese A.
Unlabelled: . Transitioning Italian nursing education in the post-pandemic period: priorities in the light of lessons learnt. Introduction: Once back to normalcy, many nursing education activities have been restored without an in-depth analysis of wh
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3658::963c552687c9774a3b87b40aaa30ddc8
https://hdl.handle.net/10447/587951
https://hdl.handle.net/10447/587951
Publikováno v:
In International Journal of Nursing Studies June 2014 51(6):943-950
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Nurse Education Today 2011 31(1):59-64
Autor:
Galeoto, G, Berardi, A, Panuccio, F, Tofani, M, Mazzaccara, A, Palese, A, Saiani, L, Valente, D
Publikováno v:
La Clinica terapeutica. 172(4)
Many Italian universities during the COVID-19 pandemic had numerous students attending hospital wards. The training of health care students was necessary to prepare for good practices in implementing knowledge about COVID-19 and minimizing contagion