Zobrazeno 1 - 10
of 67
pro vyhledávání: '"Sahin Da"'
Autor:
Dilek Tanışlı, Şahin Danişman
Publikováno v:
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi dergisi, Vol 7, Iss 4, Pp 1065-1092 (2023)
This research aims to examine the gestures used by teachers and students in the algebra learning-teaching process and the purpose of these signs. The participants of this case study are 25 eigth graders and their mathematics teacher. The data were co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cc06d0b607bb4ecd9ad6dffd1ebf4083
Publikováno v:
The Thoracic and Cardiovascular Surgeon. 54:324-327
BACKGROUND: The difficulties in diagnosing traumatic diaphragmatic rupture (TDR) at the first admission are the most common causes of morbidity and mortality. The purpose of this study was to review our experience with the management of TDR in order
Publikováno v:
The Thoracic and cardiovascular surgeon. 55(4)
Lipoma is defined as a benign tumor consisting of a circumscribed mass of adipose tissue. Intraosseous lipomas represent fewer than 0.08% of all primary bone tumors. We present an unusual case of intraosseous lipoma arising from the left 10th and 11t
WOS: 000185144400053
PubMed: 12973253
PubMed: 12973253
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3105::f5d91861939203ac732a3e695405529f
https://hdl.handle.net/20.500.12628/2993
https://hdl.handle.net/20.500.12628/2993
Publikováno v:
Inovacije u Nastavi, Vol 32, Iss 1, Pp 105-116 (2019)
The main focus of this study was to examine the mathematical thinking skills of the undergraduates in an adidactical situation. Didactical Situations Theory was adopted to explain and determine the complexity of students’ mathematical thinking. The
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/824667d32e51464b9ea9436cbe88de1a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Engin Karadağ, Mikail Yalçın, Koza Çiftçi, Şahin Danışman, Nihan Sölpük, Şule Tosuntaş, Yusuf Ay
Publikováno v:
Bilgi Dünyası, Vol 18, Iss 1, Pp 9-28 (2017)
Bu araştırmada, Türkiye’nin eğitim bilimleri ve öğretmen yetiştirme alanındaki bilimsel yayınların atıf analizlerinin yapılması amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda, ilgili alanda faaliyet gösteren 32 hakemli dergide 2005-2014 y
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de8cd81d556e4f5ba352e962c79309d7