Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"Sahin, Nesrin"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
GARIMELLA, UMADEVI, SAHIN, NESRIN
Publikováno v:
The Science Teacher, 2021 Mar 01. 88(4), 36-40.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27135485
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Piskin, Bulent, Yılmaz Savaş, Tuba, Topal, Sila Caglayan, Akbulut, Kuddusi, Ezmek, Bahadir, Uyar, Alper, Sahin, Nesrin, Karakoc, Omer
Publikováno v:
Journal of Prosthodontics; Feb2024, Vol. 33 Issue 2, p123-131, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sahin, Nesrin
Publikováno v:
Electronic Theses and Dissertations.
The purpose of this study was to investigate the effect of teachers attending Cognitively Guided Instruction (CGI) professional development on students' problem solving strategies and the effect of students' use of strategies on their mathematics ach
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Volume: 5, Issue: 4 123-131
International Journal of Educational Studies in Mathematics
International Journal of Educational Studies in Mathematics
We investigated how an instruction on conceptual understanding of fraction concepts and operations, and an instruction on writing story problems changed prospective teachers’ (PTs) knowledge on writing story problems for fraction number sentences.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::98ef11a5907e3fd675c7067e2a58c8c4
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ijesim/issue/40295/439229
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ijesim/issue/40295/439229