Zobrazeno 1 - 10
of 86
pro vyhledávání: '"Sahin, Gozde"'
Autor:
Ge, Yunhao, Li, Yuecheng, Wu, Di, Xu, Ao, Jones, Adam M., Rios, Amanda Sofie, Fostiropoulos, Iordanis, Wen, Shixian, Huang, Po-Hsuan, Murdock, Zachary William, Sahin, Gozde, Ni, Shuo, Lekkala, Kiran, Sontakke, Sumedh Anand, Itti, Laurent
In Lifelong Learning (LL), agents continually learn as they encounter new conditions and tasks. Most current LL is limited to a single agent that learns tasks sequentially. Dedicated LL machinery is then deployed to mitigate the forgetting of old tas
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.15591
Autor:
van der Putten, Cas1,2 (AUTHOR), Sahin, Gozde3 (AUTHOR), Grant, Rhiannon3 (AUTHOR), D'Urso, Mirko1,2 (AUTHOR), Giselbrecht, Stefan3 (AUTHOR), Bouten, Carlijn V. C.1,2 (AUTHOR), Kurniawan, Nicholas A.1,2 (AUTHOR) n.a.kurniawan@tue.nl
Publikováno v:
Bioengineering (Basel). Apr2024, Vol. 11 Issue 4, p402. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jones, Adam M., Sahin, Gozde, Murdock, Zachary W., Ge, Yunhao, Xu, Ao, Li, Yuecheng, Wu, Di, Ni, Shuo, Huang, Po-Hsuan, Lekkala, Kiran, Itti, Laurent
Publikováno v:
Data (2306-5729); Oct2023, Vol. 8 Issue 10, p153, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.