Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Sahal R"'
Autor:
Sahal R. Alshammari
Publikováno v:
Novìtnâ Osvìta, Vol 7, Iss 16 (2020)
Language skills depend on the meaning of words and the knowledge of the subject/context. The meanings of words that shape the true understanding of contexts are needed to experience language as a real-life activity. College students in Saudi Arabia s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f158531b9c0e476fb5e498089755c513
Autor:
Sahal R. Alshammari
In Saudi Arabia, high school education has always been blamed for students’ weaknesses in the English language. Teachers have been accused of overestimating students’ scores in English language courses, resulting in evaluations that do not reflec
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2f900aebe7615efad290014b1b1f2df8
https://doi.org/10.31235/osf.io/p9cwx
https://doi.org/10.31235/osf.io/p9cwx
Autor:
Sahal R Alshammari
Publikováno v:
IJERI: International Journal of Educational Research and Innovation. :153-168
espanolEste documento explora la efectividad del enfoque de aprendizaje basado en datos en la ensenanza de preposiciones para estudiantes arabes. Se ha informado que las preposiciones en ingles son un rasgo caracteristico que los estudiantes arabes d
Autor:
Alshammari, Sahal R.
Publikováno v:
Arab World English Journal; Jun2022, Vol. 13 Issue 2, p3-16, 14p
Autor:
Sahal R. Alshammari
Publikováno v:
Alshammari, Sahal R.. "Writing to Learn or Learning to Write". A Critical Review of "English as a Foreign Language" (EFL) Teaching Practices in Writing in Saudi Universities. En: Research in Education and Learning Innovation Archives. REALIA, 24 2020: 1-22
Research in Education and Learning Innovation Archives, Iss 24, Pp 1-22 (2020)
RODERIC. Repositorio Institucional de la Universitat de Valéncia
instname
RODERIC: Repositorio Institucional de la Universitat de Valéncia
Universitat de València
Research in Education and Learning Innovation Archives, Iss 24, Pp 1-22 (2020)
RODERIC. Repositorio Institucional de la Universitat de Valéncia
instname
RODERIC: Repositorio Institucional de la Universitat de Valéncia
Universitat de València
Developing proficiency in English writing has always been a challenge for L2 learners in general and Saudi learners in particular. Despite the widespread presence of English departments as a result of the sharp rise of Saudi universities in the previ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4dd4697a434601532b1302fd28db2488
https://hdl.handle.net/10550/77985
https://hdl.handle.net/10550/77985
Autor:
Sahal R. Al Shammari
Publikováno v:
Arab World English Journal. 9:350-364
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Science Forum (Journal of Pure and Applied Sciences). :1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.