Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Sage, Jennifer"'
Autor:
Sage, Jennifer M.
The subject of diversity in education is critical in the Twenty-first Century. It can be especially important in school districts that have seen a rapid rise in population and the number of students from diverse backgrounds. The subject of this paper
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=osu1293569364
Autor:
Mihalek, Robert M., Banerjee, Pradeep K., Korpi, Esa R., Quinlan, Joseph J., Firestone, Leonard L., Mi, Zhi-Ping, Lagenaur, Carl, Tretter, Verena, Sieghart, Werner, Anagnostaras, Stephan G., Sage, Jennifer R., Fanselow, Michael S., Guidotti, Alessandro, Spigelman, Igor, Li, Zhiwei, DeLorey, Timothy M., Olsen, Richard W., Homanics, Gregg E.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 1999 Oct . 96(22), 12905-12910.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/49446
Autor:
Carmack, Stephanie A., Kim, Jeesun S., Sage, Jennifer R., Thomas, Alaina W., Skillicorn, Kimberly N., Anagnostaras, Stephan G.
Publikováno v:
In Behavioural Brain Research 15 February 2013 239:155-163
Publikováno v:
In Behavioural Brain Research 1 December 2012 235(2):105-112
Publikováno v:
In Behavioural Brain Research 2007 176(2):244-250
Publikováno v:
Journal of Applied Physics; 6/1/2006, Vol. 99 Issue 11, p113529, 4p, 1 Black and White Photograph, 1 Diagram, 1 Chart, 3 Graphs
Autor:
Anagnostaras, Stephan G *, Maren, Stephen, Sage, Jennifer R, Goodrich, Stacy, Fanselow, Michael S
Publikováno v:
In Neuropsychopharmacology December 1999 21(6):731-744
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.