Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Sagasser, Margaretha H."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Janssen, Marijn1 (AUTHOR) Marijn.Janssen@radboudumc.nl, Sagasser, Margaretha H.2 (AUTHOR), Fluit, Cornelia R. M. G.3 (AUTHOR), Assendelft, Willem J. J.4 (AUTHOR), de Graaf, Jacqueline1 (AUTHOR), Scherpbier, Nynke D.4 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Family Practice. 9/2/2020, Vol. 21 Issue 1, p1-13. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Janssen, Marijn, Sagasser, Margaretha H., Fluit, Cornelia R. M. G., Assendelft, Willem J. J., Graaf, Jacqueline De, Scherpbier, Nynke D.
Additional file 4. Enhancing transparency in reporting the synthesis of qualitative research: the ENTREQ statement.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0de54eba472c664b0d5f09294ee8ae5a
Autor:
Janssen, Marijn, Sagasser, Margaretha H., Fluit, Cornelia R. M. G., Assendelft, Willem J. J., Graaf, Jacqueline De, Scherpbier, Nynke D.
Additional file 3. Critical appraisal included articles.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1eab5470ff11c0e5a27af28dac6a38f4
Autor:
Janssen, Marijn, Sagasser, Margaretha H., Fluit, Cornelia R. M. G., Assendelft, Willem J. J., Graaf, Jacqueline De, Scherpbier, Nynke D.
Additional file 1. Full list of search terms.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::02e508f4a5f15ef1c0b06dc2dd431c18
Autor:
Janssen, Marijn, Sagasser, Margaretha H., Fluit, Cornelia R. M. G., Assendelft, Willem J. J., Graaf, Jacqueline De, Scherpbier, Nynke D.
Additional file 2: Table S1. Characteristics of included articles (because of width as additional file).
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0cee3ca0cab0ace248422559a94612aa
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 12, Iss 1, p 67 (2012)
Abstract Background Self-regulation is essential for professional development. It involves monitoring of performance, identifying domains for improvement, undertaking learning activities, applying newly learned knowledge and skills and self-assessing
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/29f92094b4224835b1a29fc31a5e77c2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.