Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Safstrom, Emma"'
Autor:
Lyngåker, Maria, Säfström, Emma-li
In advertising, the target has traditionally been aimed towards the product’s advantages.Today the trend is that the advertisers want to create a restless and unsatisfied consumer. Theconsumer on her part is not trying to achieve a goal with her co
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hb:diva-19124
Autor:
Safstrom, Emma1,2,3 emma.safstrom@liu.se, Arestedt, Kristofer4,5, Hadjistavropoulos, Heather D.6, Liljeroos, Maria2,3, Nordgren, Lena3,7, Jaarsma, Tiny2,8, Stromberg, Anna2,9
Publikováno v:
Health Expectations. Jun2023, Vol. 26 Issue 3, p1137-1148. 12p. 3 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.