Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"Safi, Samir K."'
Autor:
Safi, Samir K.1 (AUTHOR) sheema@uaeu.ac.ae, Gul, Sheema1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Mathematics (2227-7390). Oct2024, Vol. 12 Issue 20, p3243. 17p.
Publikováno v:
Discover Sustainability; 5/6/2024, Vol. 5 Issue 1, p1-13, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
El Namrouty, Khalil A.1 knamroty@iugaza.edu.ps, Safi, Samir K.2 ssafi@uaeu.ac.ae, El Shatali, Baha A.1 bshatali@gmail.com
Publikováno v:
Jordan Journal of Economic Sciences. 2022, Vol. 9 Issue 1, p17-32. 16p.
Purpose. This study highlights the specific and accurate methods for forecasting prices of commonly consumed grains or legumes in Nigeria based on data from January 2017 to June 2020. Methodology / approach. Different models that include autoregressi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::987d6936a1eba3935c5794bfaea06931
Publikováno v:
International Journal of Financial Studies; Mar2023, Vol. 11 Issue 1, p35, 15p
Autor:
EL Namrouty, Khalil A., Safi, Samir K.
This study highlights teachers’ and experts’ perceptions of the role of foreign aid for secondary education sector on human capital development based on staff capacity-building and infrastructural assistance received by education facilities in th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4294::73a9f2c5182d6d56304bba3d54e87ff5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This study highlights teachers’ and experts’ perceptions of the role of foreign aid for secondary education sector on human capital development based on staff capacity-building and infrastructural assistance received by education facilities in th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4294::5e95b995e1e83261d599fd55758227b2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.