Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"Saetermoe, Carrie"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Higher Education Policy & Management; Oct2024, Vol. 46 Issue 5, p542-562, 21p
Autor:
Fernandez, Frank, Mason, Sarah, Chavira, Gabriela, Kwan, Patchareeya, Saetermoe, Carrie, Sharp, Shannon
Publikováno v:
Innovative Higher Education; Oct2024, Vol. 49 Issue 5, p889-907, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Norris, Keith C., McCreath, Heather E., Hueffer, Karsten, Aley, Stephen B., Chavira, Gabriela, Christie, Christina A., Crespi, Catherine M., Crespo, Carlos, D’Amour, Gene, Eagan, Kevin, Echegoyen, Lourdes E., Feig, Andrew, Foroozesh, Maryam, Guerrero, Lourdes R., Johanson, Kelly, Kamangar, Farin, Kingsford, Laura, LaCourse, William, Maccalla, Nicole Marie-Gerardi, Márquez-Magaña, Leticia, Mathur, Ambika, Maton, Kenneth, Mehravaran, Shiva, Morales, Danielle X., Nakazono, Terry, Ofili, Elizabeth, Okuyemi, Kolawole, Ott, Laura, Parangan-Smith, Audrey, Pfund, Christine, Purnell, Dawn, Reynolds, Arleigh, Rous, Phillip J., Saetermoe, Carrie, Snyder, Katherine, Vishwanatha, Jamboor K., Wagler, Amy, Wallace, Steven P., Seeman, Teresa
Publikováno v:
Ethnicity & Disease, 2020 Oct 01. 30(4), 681-692.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48668040
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research Open 2021 2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fernandez, Frank, Mason, Sarah, Sharp, Shannon, Chavira, Gabriela, Khachikian, Crist S., Kwan, Patchareeya, Saetermoe, Carrie
Publikováno v:
Education Sciences; Mar2024, Vol. 14 Issue 3, p334, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Higher Education (00181560). May2021, Vol. 81 Issue 5, p1043-1062. 20p. 1 Diagram, 2 Charts.