Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Sadza, Agata"'
Autor:
Sadza, Agata
Publikováno v:
Research in Language (RiL). 19(2):211-227
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1024472
Autor:
Sadza, Agata
Publikováno v:
Przekładaniec. / Przekładaniec. A Journal of Literary Translation. (27)
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=39283
Autor:
Sadza, Agata
Publikováno v:
Między Oryginałem a Przekładem / Between Originals and Translations. (15):73-87
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=268833
Autor:
James, Mariel, Baptista, Ana Madeira Teixeira, Barnabas, Deepak, Sadza, Agata, Smith, Susan, Usmani, Omar, John, Chris
Additional file 2.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9a64f462bce072430baa10465fa396e3
Autor:
James, Mariel, Baptista, Ana Madeira Teixeira, Barnabas, Deepak, Sadza, Agata, Smith, Susan, Usmani, Omar, John, Chris
Additional file 1.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4d589e2c04fbaabe8f64cc81dd618969
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pala-Sadza, Agata, Zajączkiewicz, Hanna, Banaś-Samson, Renata, Glinianowicz, Iwona, Ożóg, Jolanta, Gnacik-Stawarczyk, Ewa, Dubrawska, Martyna, Rauch, Beniamin
Publikováno v:
Polski Przeglad Otorynolaryngologiczny = Polish Journal of Otorhinolaryngology Research; 20240101, Issue: Preprints
Autor:
Sadza, Agata
In this article I discuss and evaluate an approach to the design of an undergraduate module, based on a careful analysis of various variables affecting the design process. A special focus is put on the constructive alignment of the module aims, learn
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::395b21a9e2da82fb6233cb476ba32e4f
Autor:
Pala-Sadza, Agata, Wróbel, Marek
Publikováno v:
In Polski Przegląd Otorynolaryngologiczny April-June 2013 2(2):121-123