Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Sadrian S"'
Autor:
Sadrian Seyedhassan, Moosavi Mahsa, Ostovarfar Jeyran, Amini Mitra, Ghaderpanah Rezvan, Mokhtarpour Sedigheh
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-7 (2024)
Abstract Background The educational environment plays a critical role in shaping learners’ perceptions and experiences in medical education. Evaluating and enhancing the quality of this environment is essential for the continuous improvement of med
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1e82fc3a0aac4e59b31295f474beced0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Seyedhassan S; Studens Research committee, School of Medicine, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran., Mahsa M; Clinical Education Research Center, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran., Jeyran O; MPH Department, Medical School, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran., Mitra A; Clinical Education Research Center, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran. mitraamini51@yahoo.com., Rezvan G; Studens Research committee, School of Medicine, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran., Sedigheh M; Clinical Education Research Center, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran.
Publikováno v:
BMC medical education [BMC Med Educ] 2024 Oct 11; Vol. 24 (1), pp. 1130. Date of Electronic Publication: 2024 Oct 11.
Autor:
Rahimian Z; School of Medicine, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran., Feili A; School of Medicine, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran., Ghaderpanah R; School of Medicine, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran., Sadrian S; School of Medicine, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran., Hosseini SA; School of Medicine, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran., Ranjbar M; School of Medicine, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran., Feili M; School of Medicine, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran., Lankarani KB; Health Policy Research Center, Institute of Health, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran.
Publikováno v:
Przeglad epidemiologiczny [Przegl Epidemiol] 2023; Vol. 77 (1), pp. 66-73.