Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Sackney, Larry"'
Autor:
Sackney, Larry
Publikováno v:
Canadian Journal of Education / Revue canadienne de l'éducation, 2005 Jan 01. 28(3), 434-457.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4126478
Autor:
Sackney, Larry, Walker, Keith
Publikováno v:
Journal of Educational Administration, 2006, Vol. 44, Issue 4, pp. 341-358.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/09578230610676578
Autor:
Coral Mitchell, Sackney Larry
Publikováno v:
Organizational Learning in Schools ISBN: 9781003077459
Organizational Learning in Schools
Organizational Learning in Schools
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::29fdbedc60d4fdde57da71c629245d26
https://doi.org/10.1201/9781003077459-10
https://doi.org/10.1201/9781003077459-10
Autor:
Tunison, Scott D.1, Sackney, Larry1
Publikováno v:
International Studies in Educational Administration. 2004, Vol. 32 Issue 1, p32-49. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sackney, Larry
Publikováno v:
Canadian Journal of Education / Revue canadienne de l'éducation, 1992 Oct 01. 17(4), 473-476.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1495449
Publikováno v:
Revista Iberoamericana sobre Calidad, Eficacia y Cambio en Educación, Vol 3, Iss 1 (2015)
Biblos-e Archivo. Repositorio Institucional de la UAM
instname
Biblos-e Archivo. Repositorio Institucional de la UAM
instname
The purpose of this study was to identify the practices of sixteen successful schools that are building capacity for a learning community. The conceptualization was based upon three capacities (personal, interpersonal and organizational) necessary fo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::da7d687c4040cf1e2d5392255123a7c7
https://hdl.handle.net/10486/660780
https://hdl.handle.net/10486/660780
Publikováno v:
Values Education & Lifelong Learning; 2007, p255-278, 24p
Autor:
Townsend, Tony, Sackney, Larry
Publikováno v:
International Handbook of School Effectiveness & Improvement; 2007, p167-182, 16p