Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Sachkova M"'
Publikováno v:
Insect Molecular Biology. Aug2014, Vol. 23 Issue 4, p527-538. 12p.
Autor:
Sachkova, M. E.
Publikováno v:
Russian Education & Society. Jan2008, Vol. 50 Issue 1, p65-74. 10p. 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Культурно-историческая психология, Vol 17, Iss 4, Pp 128-136 (2021)
Problem. The problem of norms and norms violation has a long research history in scientific thinking. Lay thinking analysis rests in the shadow of this research line; although in the modern world people are actively involved in the construction of la
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fd02108844ae4eeba42f80d6e240e4e1
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sachkova M.Y.
Publikováno v:
Психологическая наука и образование, Vol 22, Iss 5, Pp 31-38 (2017)
The paper presents outcomes of an empirical research on general education teachers’ attitudes to students with different status in school class. The issue of teachers’ evaluation of middle status members of student groups was of special interest.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b3e7fad09b246dbb2ed61ecf86a2897
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.