Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Saccardi, Isabella"'
In current youth-care programs, children with needs (mental health, family issues, learning disabilities, and autism) receive support from youth and family experts as one-to-one assistance at schools or hospitals. Occasionally, social robots have fea
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2205.13229
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Identifying Students' Group Work Problems: Design and Field Studies of a Supportive Peer Assessment.
Publikováno v:
Interacting with Computers; Mar2024, Vol. 36 Issue 2, p75-87, 13p
Autor:
Barile, Francesco, Delic, Amra, Peška, Ladislav, Saccardi, Isabella, Ulusoy, Onuralp, Vinella, Federica
Publikováno v:
Adjunct Proceedings of the 31st ACM Conference on User Modeling, Adaptation and Personalization
Although most existing recommender systems support single users, there are many scenarios where these systems target the needs of groups. Traits such as group mood, emotional contagion, and interpersonal relationships are often ill-defined characteri
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::30e244903e4cf1ba73b4d82175efb26b
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/37abcb5a-a2cf-4a85-8e05-68ad31ef548a
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/37abcb5a-a2cf-4a85-8e05-68ad31ef548a
Autor:
Diana, Fabiola, Kawahara, Misako, Saccardi, Isabella, Hortensius, Ruud, Tanaka, Akihiro, Kret, Mariska E.
Publikováno v:
International Journal of Social Robotics; Aug2023, Vol. 15 Issue 8, p1439-1455, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.