Zobrazeno 1 - 10
of 103
pro vyhledávání: '"Saboga-Nunes L"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Objective: Assess the HL level of a Portuguese sample using the HLS-EU methodology, and compare it with the results published by the HLS-EU Consortium. N/A
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2016::6b3e98cee6f3b8a3385dd341993366cb
https://hdl.handle.net/10400.18/4809
https://hdl.handle.net/10400.18/4809
Autor:
Bröder, J., Orkan, O., Bauer, U., Bruland, D., Schlupp, S., Bollweg, Torsten, Saboga-Nunes, L., Bond, E., Sørensen, Kristine, Carvalho, Graça Simões de
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Background Children and young people constitute a core target group for health literacy research and practice: during childhood and youth, fundamental cognitive, physical and emotional development processes take place and health-related behaviours an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::0f7415c571e9f6da1a7cdcaf47a248b4
https://hdl.handle.net/1822/45479
https://hdl.handle.net/1822/45479
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.