Zobrazeno 1 - 10
of 492
pro vyhledávání: '"Saboga-Nunes L"'
Autor:
Saboga-Nunes L; Institute of Sociology, University of Education Freiburg, Freiburg, Germany.; UNESCO Chair and WHO Collaborating Center in Global Health & Education, Paris, France., Bittlingmayer UH; Institute of Sociology, University of Education Freiburg, Freiburg, Germany., Harsch S; Institute of Sociology, University of Education Freiburg, Freiburg, Germany. stefanie.harsch@ph-freiburg.de., Vincenzi SL; Federal University of Santa Catarina, Florianópolis, Brazil., da Silva SA; Federal Institute of Santa Catarina, Florianópolis, Brazil., Konrath AC; Federal University of Santa Catarina, Florianópolis, Brazil., Estabel LB; Federal University of Rio Grande Do Sul, Rio Grande Do Sul, Brazil., da Silva Moro EL; Federal University of Rio Grande Do Sul, Rio Grande Do Sul, Brazil., Santini LA; Federal University of Rio Grande Do Sul, Rio Grande Do Sul, Brazil., da Silveira FX; Federal University of Rio Grande Do Sul, Rio Grande Do Sul, Brazil., Cardoso D; Programa de pós ?graduação em odontologia em saúde coletiva, Postgraduate Program in Dentistry, collective health, Federal University of Santa Catarina, Florianópolis, Brazil., Sebold R; Federal University of Santa Catarina, Rio do Sul, Santa Catarina, Brazil., Pereira Barbosa CA; Federal University of Triângulo Mineiro, Uberaba, Minas Gerais, Brazil., Farinelli MR; Federal University of Triângulo Mineiro, Uberaba, Minas Gerais, Brazil., de Andrade DF; Federal University of Santa Catarina, Florianópolis, Brazil.
Publikováno v:
BMC public health [BMC Public Health] 2024 Jun 20; Vol. 24 (1), pp. 1655. Date of Electronic Publication: 2024 Jun 20.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Objective: Assess the HL level of a Portuguese sample using the HLS-EU methodology, and compare it with the results published by the HLS-EU Consortium. N/A
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2016::6b3e98cee6f3b8a3385dd341993366cb
https://hdl.handle.net/10400.18/4809
https://hdl.handle.net/10400.18/4809
Autor:
Bröder, J., Orkan, O., Bauer, U., Bruland, D., Schlupp, S., Bollweg, Torsten, Saboga-Nunes, L., Bond, E., Sørensen, Kristine, Carvalho, Graça Simões de
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Background Children and young people constitute a core target group for health literacy research and practice: during childhood and youth, fundamental cognitive, physical and emotional development processes take place and health-related behaviours an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::0f7415c571e9f6da1a7cdcaf47a248b4
https://hdl.handle.net/1822/45479
https://hdl.handle.net/1822/45479
Autor:
Pavão ALB; Instituto de Comunicação e Informação Científica e Tecnológica em Saúde, Fundação Oswaldo Cruz, Rio de Janeiro, Brasil., Werneck GL; Instituto de Medicina Social, Universidade do Estado do Rio de Janeiro, Rio de Janeiro, Brasil., Saboga-Nunes L; Institute of Sociology, University of Education, Freiburg, Germany., Sousa RA; Departamento de Serviço Social, Universidade Federal do Triângulo Mineiro, Uberaba, Brasil.
Publikováno v:
Cadernos de saude publica [Cad Saude Publica] 2021 Oct 08; Vol. 37 (10), pp. e00084819. Date of Electronic Publication: 2021 Oct 08 (Print Publication: 2021).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Levin-Zamir D; Clalit, Tel Aviv, Israel.; School of Public Health, University of Haifa, Haifa, Israel., Sorensen K; Global Health Literacy Academy, Urmond, Netherlands., Su TT; Monash University, Bandar Sunway, Malaysia., Sentell T; Office of Public Health Studies, University of Hawai'i at Mānoa, Hawaii, United States., Rowlands G; Newcastle University, Newcastle upon Tyne, United Kingdom., Messer M; APOLLON Hochschule der Gesundheitswirtschaft (University of Applied Sciences), Bremen, Germany., Pleasant A; Health Literacy Media, United States., Saboga Nunes L; University of Education Freiburg, Freiburg im Breisgau, Baden-Württemberg, Germany., Lev-Ari S; Tel Aviv University Sackler Faculty of Medicine, Tel Aviv, Israel., Okan O; Bielefeld University, Bielefeld, North Rhine-Westphalia, Germany.
Publikováno v:
Global health promotion [Glob Health Promot] 2021 Jun; Vol. 28 (2), pp. 27-37. Date of Electronic Publication: 2021 Mar 27.