Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"Sable, Jeffrey J"'
Autor:
Sable, Jeffrey J.
Publikováno v:
free to MU campus, to others for purchase.
Thesis (Ph. D.)--University of Missouri-Columbia, 2003.
Typescript. Vita. Includes bibliographical references (leaves 100-110). Also available on the Internet.
Typescript. Vita. Includes bibliographical references (leaves 100-110). Also available on the Internet.
Externí odkaz:
http://wwwlib.umi.com/cr/mo/fullcit?p3115587
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sable, Jeffrey J.1,2, Knopf, Kristin L.3, Kyle, Marie R.3, Schully, Lauren T3, Brooks, Megan M.3, Parry, Kelly H.3, Thompson, Ivy A.3, Suna, Elise B.3, Stowe, Rachel3, Flink, Laura A.3, Diamond, Rebecca E.3
Publikováno v:
Psychophysiology. Mar2013, Vol. 50 Issue 3, p308-313. 6p. 2 Graphs.
Autor:
Sable, Jeffrey J.
Publikováno v:
Journal of Catholic Higher Education; Summer2020, Vol. 39 Issue 2, p129-145, 17p
Autor:
Sable, Jeffrey J.1,2,3 (AUTHOR), Low, Kathy A.1 (AUTHOR), Whalen, Christopher J.1,3 (AUTHOR), Maclin, Edward L.1,4 (AUTHOR), Fabiani, Monica1,3,4 (AUTHOR), Gratton, Gabriele1,3,4 (AUTHOR)
Publikováno v:
European Journal of Neuroscience. Jan2007, Vol. 25 Issue 1, p298-306. 9p.
Autor:
Sable, Jeffrey J.1,2 (AUTHOR), Low, Kathy A.1 (AUTHOR), Maclin, Edward L.1 (AUTHOR), Fabiani, Monica1 (AUTHOR), Gratton, Gabriele1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychophysiology. Jul2004, Vol. 41 Issue 4, p636-642. 7p. 5 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sable, Jeffrey J.
Early neuroimaging research on language-related function is useful for teaching cognitive neuroscience. In these studies, researchers used relatively simple experimental designs in an attempt to break down complex cognitive processes. In addition, th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::b466fcf02d8394b7e589c023bea772dd
https://europepmc.org/articles/PMC5105981/
https://europepmc.org/articles/PMC5105981/