Zobrazeno 1 - 10
of 124
pro vyhledávání: '"Sable, Jeffrey"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dahlke, Lauren1, Sable, Jeffrey, Andrasik, Frank1 fndrasik@memphis.edu, Dahlke, Lauren A-M2 (AUTHOR), Sable, Jeffrey J2,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Neurological Sciences. 2017 Supplement, Vol. 38, p157-161. 5p. 1 Illustration.
Autor:
Sable, Jeffrey1 jjsable@sigmaxi.net, Patrick, Toni toni.patrick.1@vanderbilt.edu, Woody, Patrick1 pwoody@cbu.edu, Baker, Katelyn2 kbaker4@cbu.edu, Allen-Winters, Stephanie3 crimson7363@aol.com, Andrasik, Frank4 fndrasik@memphis.edu
Publikováno v:
Applied Psychophysiology & Biofeedback. Dec2017, Vol. 42 Issue 4, p323-333. 11p.
Autor:
Sable, Jeffrey J.
Publikováno v:
free to MU campus, to others for purchase.
Thesis (Ph. D.)--University of Missouri-Columbia, 2003.
Typescript. Vita. Includes bibliographical references (leaves 100-110). Also available on the Internet.
Typescript. Vita. Includes bibliographical references (leaves 100-110). Also available on the Internet.
Externí odkaz:
http://wwwlib.umi.com/cr/mo/fullcit?p3115587
Autor:
Sable, Jeffrey J.1,2, Knopf, Kristin L.3, Kyle, Marie R.3, Schully, Lauren T3, Brooks, Megan M.3, Parry, Kelly H.3, Thompson, Ivy A.3, Suna, Elise B.3, Stowe, Rachel3, Flink, Laura A.3, Diamond, Rebecca E.3
Publikováno v:
Psychophysiology. Mar2013, Vol. 50 Issue 3, p308-313. 6p. 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sable, Jeffrey J.
Publikováno v:
Journal of Catholic Higher Education; Summer2020, Vol. 39 Issue 2, p129-145, 17p