Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Saarela, Mirka"'
We propose a framework for realistic data generation and simulation of complex systems and demonstrate its capabilities in the health domain. The main use cases of the framework are predicting the development of risk factors and disease occurrence, e
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2008.13558
Publikováno v:
International Conference on Extreme Learning Machine 2017 Oct 4 (pp. 240-248). Springer, Cham
The paper proposes to analyze a data set of Finnish ranks of academic publication channels with Extreme Learning Machine (ELM). The purpose is to introduce and test recently proposed ELM-based mislabel detection approach with a rich set of features c
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1912.09094
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Saarela, Mirka, Podgorelec, Vili
Publikováno v:
Applied Sciences (2076-3417); Oct2024, Vol. 14 Issue 19, p8884, 111p
Autor:
Saarela, Mirka, Kärkkäinen, Tommi
Publikováno v:
In Journal of Informetrics May 2020 14(2)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Artificial Intelligence In Medicine April 2019 95:88-95
Within the last decade, different educational data mining techniques, particularly quantitative methods such as clustering, and regression analysis are widely used to analyze the data from educational games. In this research, we implemented a quantit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::bb0720b5c9704fcac24986d45022d410
Even though Azerbaijan is considered a highly educated country from the perspective of schooling years and completed education level, student learning outcomes are underperforming, according to the World Bank. Due to limited resources such as classro
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::dbf7809a019dd8cf4b68e2dbbf767768
Publikováno v:
In Journal of Informetrics August 2016 10(3):693-718