Zobrazeno 1 - 10
of 219
pro vyhledávání: '"Saab, N."'
Publikováno v:
SciPost Physics Proceedings, Iss 9, p 001 (2022)
Many low-threshold experiments observe sharply rising event rates of yet unknown origins below a few hundred eV, and larger than expected from known backgrounds. Due to the significant impact of this excess on the dark matter or neutrino sensitivity
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7167b665b950458a8c8d20fc5669825a
Autor:
Bosch, R.M. van den, Espin, C.A., Sikkema-de Jong, M.T., Chung, S., Boender, P.D.M., Saab, N.
Publikováno v:
Frontiers in Education, 7. Frontiers Media SA
In this exploratory descriptive study, we use eye-tracking technology to examine teachers’ visual inspection of Curriculum-Based Measurement (CBM) progress graphs. More specifically, we examined which elements of the graph received the most visual
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van Loon, Amanda W. G., Creemers, H.E., Vogelaar, S., Westenberg, M, Miers, A., Saab, N., Asscher, Jessica
To identify adolescents who may be at risk for adverse outcomes, we examined the extent of COVID-19-related concerns reported by adolescents and investigated which prepandemic risk and protective factors predicted these concerns during the COVID-19 p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::2b9191717e4c3ff33549185bd6b388ce
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/412626
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/412626
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van Loon, Amanda W. G., Creemers, H.E., Okorn, Ana, Vogelaar, S., Miers, A., Saab, N., Westenberg, M, Asscher, Jessica, Leerstoel Branje, Development and Treatment of Psychosocial Problems, Leerstoel Asscher
Publikováno v:
STRESS HEALTH, 1-23. WILEY
STARTPAGE=1;ENDPAGE=23;TITLE=STRESS HEALTH
Stress and Health, 38(2), 187. John Wiley and Sons Inc.
Stress and Health, 38, 2, pp. 187-209
Stress and Health, 38, 187-209
STARTPAGE=1;ENDPAGE=23;TITLE=STRESS HEALTH
Stress and Health, 38(2), 187. John Wiley and Sons Inc.
Stress and Health, 38, 2, pp. 187-209
Stress and Health, 38, 187-209
Contains fulltext : 236305.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) Chronic stress is associated with dysregulations in the physiological stress system, resulting in diverse negative developmental outcomes. Since adolescence is a period characteriz
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::bfc444d925124ebb838f9bb6dce698e4
http://hdl.handle.net/1887/3254708
http://hdl.handle.net/1887/3254708
This systematic review on massive open online courses (MOOCs) in higher education examinedthe research on the assessment of learning outcomes based on 65 peer-reviewed articles publishedbetween 2017 and 2019. This study aims to investigate the learni
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______202::43a36f25b853a035b994282e8be48974
https://hdl.handle.net/1887/3263756
https://hdl.handle.net/1887/3263756