Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Sağlamer, Gülsün"'
Autor:
Sağlamer, Gülsün, Tan, Mine G., Çebi, Pelin Dursun, Çağlayan, Hülya, Gümüşoğlu, Nebile Korucu, Poyraz, Bedriye, Öztan, Ece, Özdemir, İlkay, Tekcan, Münevver, Adak, Nurşen, Kahraman, Selver Ö.
Publikováno v:
In Women's Studies International Forum January-February 2018 66:33-47
Autor:
Sağlamer, Gülsün, Dursun, Pelin
Publikováno v:
Ekistics, 1998 Jul 01. 65(391/392/393), 272-282.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43623309
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Retrospective-Retroactive Evaluation of Architecture Student Projects Competition. ArchED Experience
Publikováno v:
RUA. Repositorio Institucional de la Universidad de Alicante
Universidad de Alicante (UA)
Universidad de Alicante (UA)
As we know, especially in the areas where creativity plays a major role it may not be very fruitful to implement standardized teaching-learning sessions to help young designers to develop their design abilities. There is a strong need for different t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::7a6cec89f81ce0d61c65856842866183
https://hdl.handle.net/10045/80291
https://hdl.handle.net/10045/80291
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ITU Journal Series A: Architecture, Planning, Design. sep2010, Vol. 9 Issue 2, p95-107. 13p. 3 Diagrams, 7 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.