Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"SYMBOLIC COMPREHENSION"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Avances en Psicología Latinoamericana; Vol. 35, Núm. 3 (2017); 601-614
Repositorio EdocUR-U. Rosario
Universidad del Rosario
instacron:Universidad del Rosario
Avances en Psicología Latinoamericana, Volume: 35, Issue: 3, Pages: 601-614, Published: DEC 2017
Repositorio EdocUR-U. Rosario
Universidad del Rosario
instacron:Universidad del Rosario
Avances en Psicología Latinoamericana, Volume: 35, Issue: 3, Pages: 601-614, Published: DEC 2017
Resumen Los dispositivos digitales están cada vez más presen tes en la vida cotidiana y han comenzado a utilizarse en la comunicación y en el aprendizaje a edades muy tempranas. Aunque padres y educadores suponen que los pequeños comprenden la fu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::8bd368d5effef9ae74d890d69aba5486
https://revistas.urosario.edu.co/index.php/apl/article/view/5070
https://revistas.urosario.edu.co/index.php/apl/article/view/5070
Publikováno v:
Early Years. 33:266-274
Symbolic objects are cognitive tools children must learn to master very early in life. A crucial factor in cognitive development is the instruction or informational support children receive in social contexts. While numerous studies have investigated
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.