Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"SUPRA-PROFESSIONAL COMPETENCIES"'
Publikováno v:
RUDN Journal of Psychology and Pedagogics, Vol 20, Iss 4, Pp 791-814 (2023)
The results of a study of accepting new conditions in the educational process by students of various forms of university education during the COVID-19 pandemic are presented. The urgency of the problem is due to significant qualitative changes in the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/389447133d22495ca687d3920620b3a4
Publikováno v:
Obrazovanie i Nauka, Vol 24, Iss 1, Pp 101-134 (2022)
Introduction. Recently, university teachers have faced the task to develop not only professional knowledge, skills and abilities, but also universal and supra-professional competencies. The comprehensive development of university students influences
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6fc6257ee57e46beb1431f136a7a6416
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 90, p 02007 (2021)
The role of universities in the development of entrepreneurship is increasing. Within this context, universities are introducing specialized programs and disciplines aimed at developing students’ innovative and entrepreneurial competencies. This ar
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7d158d7e88b047cda2ae2b95fd275f73
Publikováno v:
Obrazovanie i Nauka, Vol 24, Iss 1, Pp 101-134 (2022)
Introduction. Recently, university teachers have faced the task to develop not only professional knowledge, skills and abilities, but also universal and supra-professional competencies. The comprehensive development of university students influences
В контексте мировых событий и трансформационных изменений, происходящих в системе образования, проблематика формирования надпрофесси
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::19b49ce5be8bef7dd6b1f4f61cbdc228
Рассмотрена специфика процесса профессиональной подготовки будущих педагогов дошкольного образования к эффективной работе с детьми п
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::715fb0910e17d5aa4b8c3b844ed995cc
Publikováno v:
Образование и наука
Introduction. Recently, university teachers have faced the task to develop not only professional knowledge, skills and abilities, but also universal and supra-professional competencies. The comprehensive development of university students influences
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3377::4a2eeb409faab099accbacf827f028f5
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/41662
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/41662
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.