Zobrazeno 1 - 10
of 1 815
pro vyhledávání: '"STURK, A"'
Autor:
Landelius, Elin, Sturk, Anna
Syftet med studien var att undersöka svenska kvinnors och mäns erfarenheter av populärvetenskapliga dieter samt de Nordiska näringsrekommendationerna (NNR), deras kunskaper om kost och källor till kostinformation. Syftet var även att undersöka
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:ltu:diva-85615
Autor:
Cavagnino, Courtney, Runfeldt, Göran, Sager, Michael, Estes, Roberta, Tillmar, Andreas, Greytak, Ellen M., Thomas, Jacqueline Tyler, Anderson, Elise, Daniels-Higginbotham, Jennifer, Kjelland, Katelyn, Sturk-Andreaggi, Kimberly, Parsons, Thomas J., McMahon, Timothy P., Marshall, Charla
Publikováno v:
In iScience 19 April 2024 27(4)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gorden, Erin M., Greytak, Ellen M., Sturk-Andreaggi, Kimberly, Cady, Janet, McMahon, Timothy P., Armentrout, Steven, Marshall, Charla
Publikováno v:
In Forensic Science International: Genetics March 2022 57
Publikováno v:
Education Inquiry, Vol 0, Iss 0, Pp 1-17 (2021)
The importance of reading competence has been increasingly acknowledged in the Swedish educational system, not least through the demands for higher standards in reading in all subjects stated in the national curriculum. Still, in the school year 2018
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b2acefbe1a5049d4a2400f9aa73dac62
Publikováno v:
In Forensic Science International: Genetics July 2021 53
Autor:
Gorden, Erin M., Sturk-Andreaggi, Kimberly, Warnke-Sommer, Julia, Hazelwood, Amy, Barritt-Ross, Suzanne, Marshall, Charla *
Publikováno v:
In Forensic Science International: Genetics November 2020 49
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nordic Journal of Literacy Research, Vol 6, Iss 2, Pp 1-24 (2020)
This study investigates what discourses dominate teachers’ beliefs about writing education and how these discourses are negotiated among teachers in social media. The empirical material is based on a stratified random sample of interactions, so-cal
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8beb806149a449b7aa4d71b0fdc11492
Autor:
Aleksandra Gasecka, Rienk Nieuwland, Monika Budnik, Françoise Dignat-George, Ceren Eyileten, Paul Harrison, Zenon Huczek, Agnieszka Kapłon-Cieślicka, Romaric Lacroix, Grzegorz Opolski, Kinga Pluta, Edwin van der Pol, Marek Postuła, Aurélie Leroyer, Pia Siljander, Auguste Sturk, Krzysztof J. Filipiak
Publikováno v:
Platelets, Vol 31, Iss 1, Pp 26-32 (2020)
Activated platelets contribute to thrombosis and inflammation by the release of extracellular vesicles (EVs) exposing P-selectin, phosphatidylserine (PS) and fibrinogen. P2Y12 receptor antagonists are routinely administered to inhibit platelet activa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2be0e3c7f3cc44b2b931c61a62defbb8