Zobrazeno 1 - 10
of 81
pro vyhledávání: '"STUDENTS WITH LEARNING DIFFICULTIES"'
Autor:
Gendjova, Alexandria, Chakarov, Kalin
Publikováno v:
Обучение по природни науки и върхови технологии / Natural Science and Advanced Technology Education. 32(1):59-75
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1101885
Autor:
Sara Ebrahimi
Publikováno v:
مجله علوم تربیتی, Vol 29, Iss 2, Pp 105-126 (2022)
Corona epidemics have forced educational systems in many countries to use online education and adapt to digital learning environments.Despite many benefits of online education, such as unlimited time and space,resource sharing and collaboration, open
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/82d4a763cbeb4143b1414c2a0a62d50d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Orban, Rita, Flora, Gavril
Publikováno v:
Sociologie Românească / Romanian Sociology Review. 19(2):171-191
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1017631
Autor:
Dederich, Markus, Seitzer, Philipp
Im Zeichen der Inklusion hat die Heil- und Sonderpädagogik einerseits an Bedeutung gewonnen, andererseits ist sie Gegenstand zum Teil harscher Kritik. Vor diesem Hintergrund befassen sich die Autoren mit Grundlagenproblemen der Disziplin, die anhand
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/90996
Autor:
Bräu, Karin, Budde, Jürgen, Hummrich, Merle, Klenk, Florian Cristobal
School and classroom research show that inequality and discrimination are present in schools despite inclusion efforts. This volume discusses approaches to school development, professionalisation and diversity in subject teaching that are critical of
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/90075
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rita Orban, Gavril Flora
Publikováno v:
Sociologie Românească, Vol 19, Iss 2 (2021)
In Romania, since 1989, new trends have emerged in terms of transforming the educational system, so that it becomes accessible to all and offers equal opportunities for the beneficiaries of education. The aim of this research is to provide a multidim
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/89d1f61c24634e38ad997636a70b657e
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 6 (2021)
A growing body of work has been devoted to studying teachers’ digital competence, but not much is known about how teachers’ digital competence affects online teaching behavior. Guided by the technological pedagogical content knowledge (TPACK) fra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/68a4393506034ddd971204814a725bc3