Zobrazeno 1 - 10
of 22 768
pro vyhledávání: '"STREPTOCOCCAL pharyngitis"'
Autor:
Rios, Andres1 (AUTHOR) andres.rios@ttuhsc.edu, Wood, Colby1 (AUTHOR), Garcia, Ricardo Isaiah1 (AUTHOR), Mitchell, Emily C.1 (AUTHOR), Nichols, Jacob2 (AUTHOR), Baindara, Piyush (AUTHOR)
Publikováno v:
Case Reports in Infectious Diseases. 8/12/2024, Vol. 2024, p1-4. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Panahandeh, Mohammad Hossein1 (AUTHOR) mohammad.panahandeh@student.uclouvain.be, Soleimani, Reza2 (AUTHOR), Nezzar, Yasmine1 (AUTHOR), Rodriguez-Villalobos, Hector3 (AUTHOR), Kabamba-Mukadi, Benoît3 (AUTHOR), Grimmelprez, Alexandre1 (AUTHOR), Schatt, Patricia1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Clinical Medicine. Nov2024, Vol. 13 Issue 21, p6627. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lindsay Podraza, Lauren S. Starnes, Kyle Langford, Logan Garfield, Allyson Metro, Alyssa Schlotman, Nicole Chambers, Maya Neeley
Publikováno v:
MedEdPORTAL, Vol 20 (2024)
Introduction In busy clinical settings, there is limited time to teach physical examination (PE) and procedural skills, particularly when the traditional head-to-toe PE approach is time-consuming. Near-peer teaching of a more efficient approach, the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6d6e37203161405bb4b6eccf1a90eec2