Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"STREET INTERSECTIONS"'
Publikováno v:
Atmosphere, Vol 15, Iss 6, p 724 (2024)
The idling of automobiles at street intersections can lead to pollutant accumulation which impacts the health of residents in street-facing buildings. Previous research focused on pollutant dispersion within street canyons and did not consider the co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a8e309d93ba641228a6ee27fa24825a7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Energies, Vol 9, Iss 10, p 796 (2016)
The urban canyon model has been recurrently used as a basis for many solar access studies. However, its conception as endless structures disregards the effect of street intersections, despite being characteristic elements of urban fabrics. This paper
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c985a8427b064ae08ea0111d60c285a8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Energies; Volume 9; Issue 10; Pages: 796
Energies, Vol 9, Iss 10, p 796 (2016)
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instname
UPCommons. Portal del coneixement obert de la UPC
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Energies, Vol 9, Iss 10, p 796 (2016)
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instname
UPCommons. Portal del coneixement obert de la UPC
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
The urban canyon model has been recurrently used as a basis for many solar access studies. However, its conception as endless structures disregards the effect of street intersections, despite being characteristic elements of urban fabrics. This paper
Autor:
Reilly, Jack, Levinson, Herbert
The introduction of urban rail transit and high performance/quality/capacity bus transit systems throughout the world has dramatically improved the mobility of residents of cities in which they operate. The objectives of this work are: to provide a t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2456::7b4a1db02c20be493f3f2773f563dbfa
https://hdl.handle.net/10986/26722
https://hdl.handle.net/10986/26722