Zobrazeno 1 - 10
of 3 244
pro vyhledávání: '"STEVENSON, T"'
Autor:
Foroozani, N., Sarabi, B., Moseley, S. H., Stevenson, T., Wollack, E. J., Noroozian, O., Osborn, K. D.
Astronomical Kinetic Inductance Detectors (KIDs), similar to quantum information devices, experience performance limiting noise from materials. In particular, 1/f (frequency) noise can be a dominant noise mechanism, which arises from Two-Level System
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2202.11310
Autor:
Vordenberg, Sarah E., Fusco, Nicholas M., Ward, Kristina E., Darley, Andrew, Brady, Jessica H., Culhane, Nicole S., Habib, Muhammad J., Hernandez, Eliud, Moye, Pamela M., Munusamy, Shankar, Painter, Jacob T., Pope, Nathan, Stevenson, T. Lynn, Vanderboll, Kathryn, Chase, Patricia A., Matsumoto, Rae R.
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education March 2024 88(3)
Autor:
Ade, P. A. R., Anderson, C. J., Barrentine, E. M., Bellis, N. G., Bolatto, A. D., Breysse, P. C., Bulcha, B. T., Cataldo, G., Connors, J. A., Cursey, P. W., Ehsan, N., Grant, H. C., Essinger-Hileman, T. M., Hess, L. A., Kimball, M. O., Kogut, A. J., Lamb, A. D., Lowe, L. N., Mauskopf, P. D., McMahon, J., Mirzaei, M., Moseley, S. H., Mugge-Durum, J. W., Noroozian, O., Pen, U., Pullen, A. R., Rodriguez, S., Shirron, P. J., Somerville, R. S., Stevenson, T. R., Switzer, E. R., Tucker, C., Visbal, E., Volpert, C. G., Wollack, E. J., Yang, S.
The EXperiment for Cryogenic Large-Aperture Intensity Mapping (EXCLAIM) is a cryogenic balloon-borne instrument that will survey galaxy and star formation history over cosmological time scales. Rather than identifying individual objects, EXCLAIM will
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1912.07118
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.