Zobrazeno 1 - 10
of 350
pro vyhledávání: '"STEPHEN, J. H."'
Autor:
Huang, Anna Y. Q., Chang, Jei Wei, Yang, Albert C. M., Ogata, Hiroaki, Li, Shun Ting, Yen, Ruo Xuan, Yang, Stephen J. H.
Publikováno v:
Educational Technology & Society, 2023 Oct 01. 26(4), 69-89.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48747521
Publikováno v:
Educational Technology & Society, 2023 Jan 01. 26(1), 95-98.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48707969
Autor:
Anna Y. Q. Huang, Jei Wei Chang, Albert C. M. Yang, Hiroaki Ogata, Shun Ting Li, Ruo Xuan Yen, Stephen J. H. Yang
Publikováno v:
Educational Technology & Society, Vol 26, Iss 4, Pp 69-89 (2023)
To improve students’ learning performance through review learning activities, we developed a personalized intervention tutoring approach that leverages learning analysis based on artificial intelligence. The proposed intervention first uses text-pr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aeccd7b05bbe4dd7a931d9eb3f8d2278
Publikováno v:
Educational Technology & Society, Vol 26, Iss 1, Pp 95-98 (2023)
This special issue focus on underlying research with the use of human-centered AI (Artificial Intelligence), where the new design methods and tools can be leveraged and evaluated, hopes to advance AI research, education, policy, and practice to impro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f1acfd2b6e6f4ca2bc28f05d57ec8b94
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational Technology & Society, 2021 Jul 01. 24(3), 159-173.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27032863
Autor:
Yang, Stephen J. H.
Publikováno v:
Educational Technology & Society, 2021 Jan 01. 24(1), 105-108.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26977860
Publikováno v:
Educational Technology & Society, Vol 24, Iss 3, Pp 159-173 (2021)
Human-guided machine learning can improve computing intelligence, and it can accurately assist humans in various tasks. In education research, artificial intelligence (AI) is applicable in many situations, such as predicting students’ learning path
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fdf4d94d78bb47edab05d2eb75677945
Autor:
Stephen J. H. Yang
Publikováno v:
Educational Technology & Society, Vol 24, Iss 1, Pp 105-108 (2021)
As addressed by Stephen Yang in his ICCE 2019 keynote speech (Yang, 2019), precision education is a new challenge when applying artificial intelligence (AI), machine learning, and learning analytics to improve teaching quality and learning performanc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f70b1112daea4385a76f1d073d2a0331