Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"STEM pedagogy"'
Autor:
Jonathan E. Roberts, Joshua L. Williams, Robert A. Hodgdon, Caroline Payne, Gabriela Ruiz Emmanuelli
Publikováno v:
Current Issues in Middle Level Education, Vol 28, Iss 2, Pp 1-12 (2024)
STEM pedagogy is a popular area for research and discussion. The empirical literature on this topic supports a variety of approaches (e.g., inquiry-based) to help instructors spark student interest create an effective learning environment, and foster
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d6dd73c043a54e5e8997ca8082abe769
Autor:
Aaron J. Berliner, Jake Hecla
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2023)
To address the lack of familiarity with nuclear history common among nuclear engineers and physicists, we outline the design and deployment of a special-topics course entitled “NE290: Nuclear History, Politics, and Futures” throughout which we co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2c787eba2e8e492abc4854868c6b1541
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mairead Holden
Publikováno v:
IUL Research, Vol 1, Iss 2 (2020)
This paper presents a vignette, accompanied by reflections, which describe the author’s recent experience using a constructionist pedagogy, Bridge 21, as part of an exploratory 21st century STEM learning experience with a group of young learners in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/498a0375dc4e44e49eea890b929b0a7d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
STEM instructors administer pre- and post- diagnostic concept inventories to a) evaluate student learning in interactive environments, b) compare student learning in different environments, and c) investigate different learning outcomes for different
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5f5a6062dfc1acc3ed59ff94833634d0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Youth Development, Vol 14, Iss 4, Pp 178-196 (2019)
To increase the quality of informal science, technology, engineering, and math (STEM) learning opportunities, many youth development professionals working in out-of-school time (OST) programs need professional development focused on facilitating thes
Autor:
DE VERA, JAYSON L., MIRANDA, CHAELLIE ANGELIE D., LEGSON, ANGELIKA MAE M., CUTAD, CLENNETH B., CAHAPAY, FRANCIS JOSE FELIX A., MARAYAG, JUSTLE CLYDE P., LUNAR, CHRISTINE MARIE F.
Students’ perception in teaching serves as a powerful tool in evaluating teachers’ performance and formative reviews. This research paper aimed to study the impacts of how teachers taught STEM science subjects to students and how teacher pedagogy
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a57b9f9a871e4489e91770521b341535