Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"STEM participation"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 12, Iss 8, p 511 (2022)
Learning through an integrated STEM framework has been shown to provide elementary students with numerous advantages over learning through isolated content instruction. All students, however, do not have access to high quality STEM instruction for re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/08bb78e7147f4449a96e79b2da252973
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Elena De Gioannis
Publikováno v:
Social Psychology of Education. 25:1093-1112
Gender stereotypes are often viewed as one of the root causes of the gender gap in STEM. According to Eccles’ model, they would indirectly influence major choices by shaping expectations of success and values attached to the viable options. However
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Online mentoring can be useful for supporting girls in science, technology, engineering, and mathematics (STEM). Yet, little is known about the differential effects of various online mentoring formats. We examine the general and relative effectivenes
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::958790160cfeff1dd7f8da7cd653090e
Given the increasing need for skilled workers in science, technology, engineering, and mathematics (STEM), there is a burgeoning interest to encourage young students to pursue a career in STEM fields. Middle school is an opportune time to guide stude
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::072bae362eb228dea5bb089505123e54