Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"STEM knowledge"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ahmad Fauzi, Fuad Jaya Miharja, Muthia Maharani Syaiful, Putri Nurul Nabilah, Nafisah Nur Azizah, Nifi Maulidyah, Salsabiilaa Roihanah
Publikováno v:
Journal of Community Service and Empowerment, Vol 4, Iss 1 (2023)
STEM learning has now become the main approach applied in various schools in many countries. One of the obstacles faced by various schools in Indonesia in implementing STEM is the lack of understanding and experience of teachers about STEM-based lear
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/21433aa11c574382b507b032a454a537
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 6 (2021)
Rural, regional and remote (RRR) communities and industries in Australia cannot currently produce or attract the workforce needed to survive, making skills and qualifications in science, technology, engineering and mathematics (STEM) increasingly imp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2e061ce5ec6341839879e6a7e157c334
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Güngör, Aynur, Köse, Mücahit
The purpose of this study was to adapt a survey developed by Chai, Jong et al. (2019) on technological pedagogical STEM (TP-STEM) knowledge into Turkish and to determine the knowledge of pre-service and in-service teachers about TP-STEM. The original
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10071::15ab6b3226d2423e95e3dfb9bb041108
https://hdl.handle.net/20.500.12868/2256
https://hdl.handle.net/20.500.12868/2256
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 6 (2021)
Rural, regional and remote (RRR) communities and industries in Australia cannot currently produce or attract the workforce needed to survive, making skills and qualifications in science, technology, engineering and mathematics (STEM) increasingly imp
Publikováno v:
Volume: 9, Issue: 1 15-26
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Programs and educational practices that enable gifted students to conduct science activities and develop themselves in engineering fields are rapidly increasing in Malaysia. One of them is the science camp to improve STEM skills. This study investiga
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4998ca73af31b869a9ac9dd0096f4c56
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jegys/issue/60293/821700
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jegys/issue/60293/821700
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.