Zobrazeno 1 - 10
of 4 208
pro vyhledávání: '"STEM integration"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hui-Hui Wang, Neil A. Knobloch
Publikováno v:
Journal of Pedagogical Research, Vol 6, Iss 2, Pp 4-28 (2022)
In the K-12 settings, teachers are encouraged to teach STEM subjects using a more integrated approach, and not be treated as stand-alone disciplines. STEM integration represents a way to think about curriculum change. It is a concept of how to restru
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/85b203a6cd0e48f494f70dc150367c54
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cheng, Li1 licheng@ufl.edu, Antonenko, Pavlo "Pasha"1, Ritzhaupt, Albert D.1, MacFadden, Bruce2
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology. May2021, Vol. 52 Issue 3, p1262-1278. 17p. 8 Charts.
Autor:
Justin McFadden, Gillian Roehrig
Publikováno v:
Disciplinary and Interdisciplinary Science Education Research, Vol 2, Iss 1, Pp 1-16 (2020)
Abstract The current study explored how a STEM coach supported an elementary teacher during the implementation of an integrated curriculum that culminated with an engineering design challenge. The findings of the case study reported, detail how the r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/19037c9efc5e4f23bf8a804da7545913