Zobrazeno 1 - 10
of 267
pro vyhledávání: '"STEM fields"'
Publikováno v:
Sociological Science, Vol 11, Iss 39, Pp 1084-1106 (2024)
Drawing on a unique data set of almost 12,000 faculty members from 52 globally ranked universities in four fields (sociology, biology, history, and engineering), this study describes and explains gender differences in tenure among faculty across 13 c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4450ebaa470f4dffb06f3173c957eccf
Publikováno v:
Journal of Economic Studies, 2024, Vol. 51, Issue 9, pp. 323-337.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JES-01-2024-0037
Publikováno v:
Frontiers in Toxicology, Vol 6 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f1cfc3eeb594474b8181d293285daba6
Publikováno v:
Frontiers in Nutrition, Vol 10 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/421949dd75f848288072358b8e85f9f2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cardozo, Karen, Kearns, Katherine, Palma, Shannan
Higher Education Careers Beyond the Professoriate is one of the first collections to explore PhD career versatility within higher education. The twenty-three contributors represent diverse disciplines, institution types, professional roles, and inter
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/94228
Aim: This study aims to explore the impact of organizational culture on creating an inclusive work environment, focusing on ethnic diversity in STEM fields. Background/Problematization: The rapid technological advancements and global challenges in ST
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hig:diva-44404
Publikováno v:
International Journal of STEM Education, Vol 6, Iss 1, Pp 1-12 (2019)
Abstract Background Despite the increasing need for STEM skills, to date, the connection between STEM subject choices and their impact on students’ educational pathways has not been widely studied. Focusing on the mathematics choice (basic/advanced
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/34f9105dbd2f48d883bb494970f2d652
Autor:
PICOT, GARNETT, HOU, FENG
Publikováno v:
Canadian Public Policy / Analyse de Politiques, 2018 Nov 01. 44(S1), S113-S124.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/90026548