Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"STEM evaluation"'
Autor:
Haydée De Loof, Stijn Ceuppens, Jolien De Meester, Leen Goovaerts, Lieve Thibaut, Mieke De Cock, Wim Dehaene, Fien Depaepe, Heidi Knipprath, Jelle Boeve-de Pauw, Peter Van Petegem
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 3, p 249 (2023)
The awareness that many problems in our society are interdisciplinary in nature and require the integration of multiple STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) concepts to solve them has given rise to a new instructional approach, called
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f6881eb24d4c44f08281f076107139d7
Autor:
De Loof, Haydée, Ceuppens, Stijn, De Meester, Jolien, Govaerts, Leen, Thibaut, Lieve, De Cock, Mieke, Dehaene, Wim, Depaepe, Fien, Knipprath, Heidi, Boeve-de Pauw, Jelle, van Petegem, Peter, Sub Science Education, Science and Mathematics Education
Publikováno v:
Education Sciences, 13(3). MDPI
Education Sciences
Volume 13
Issue 3
Pages: 249
Education Sciences
Volume 13
Issue 3
Pages: 249
The awareness that many problems in our society are interdisciplinary in nature and require the integration of multiple STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) concepts to solve them has given rise to a new instructional approach, called
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::928803cff28fbdb2960e4aec5d587b9b
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/427183
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/427183
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.