Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"STEM camp"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Suthida Chamrat
International Journal of Science Education and Teaching (IJSET), 2, 1, 1-18
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ab1dc7b3ecb46025c893f1c23288527b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Victoria M. Cardullo, Chih-hsuan Wang
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal
This article explores pre-service teachers' personal experiences as they implemented immersive virtual reality using Google Expedition during a summer STEM camp for primary students. The research is situated around semi-structured interviews conducte
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Feldhausen, Russell A.
Master of Science
Department of Computer Science
Daniel A. Andresen
This thesis presents a curriculum designed for 5th and 6th grade students attending a summer camp for science, technology, engineering, and mathematics (STEM) discipli
Department of Computer Science
Daniel A. Andresen
This thesis presents a curriculum designed for 5th and 6th grade students attending a summer camp for science, technology, engineering, and mathematics (STEM) discipli
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2097/38864
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.