Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"STEM attitudes"'
Publikováno v:
Disciplinary and Interdisciplinary Science Education Research, Vol 6, Iss 1, Pp 1-19 (2024)
Abstract Integrated STEM education (iSTEM) is recognized for its potential to improve students’ scientific and mathematical knowledge, as well as to nurture positive attitudes toward STEM, which are essential for motivating students to consider STE
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ecf95aa32f37414e9d18ae86d31d50c2
Publikováno v:
Science Education International, Vol 35, Iss 1, Pp 13-20 (2024)
The general purpose of this research is to examine the mediating effect of STEM attitudes between STEM pedagogical content knowledge and STEM intra class practice self-efficacy. This research was conducted in a causal design. A total of 345 teacher c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d63b5ec43a8d439983987b611ab2c6c8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Baltic Science Education. 20(4):677-690
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=976408
Publikováno v:
Social Inclusion, Vol 8, Iss 2, Pp 213-221 (2020)
The development of computer skills, as well as computer self-efficacy, has increased in importance along with the role of technology in everyday life. Childhood is a critical time for the development of these skills since early inequalities may subst
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9a45b28694d141b5b2a25a902e7d0c5c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 4 (2019)
Science identity based frameworks have proven fruitful in predicting persistence in careers in Science, Technology, Engineering, and Mathematics (STEM). However, much of the research in this area is qualitative or relies on measures of science identi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/38670779836248e0afc39ff9fb56755f