Zobrazeno 1 - 10
of 3 932
pro vyhledávání: '"STEM Approach"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
JINOP (Jurnal Inovasi Pembelajaran), Vol 10, Iss 2 (2024)
This study aims to determine the feasibility, response, and improvement of students' critical thinking skills towards learning using e-modules. This type of research is development research using Sugiyono's development model with 10 stages, namely po
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/781a7d5b20b740d092e942f01c34ec81
Publikováno v:
Journal of Digital Learning and Education, Vol 4, Iss 2 (2024)
This study is motivated by the low level of scientific literacy skills among students. The objective of this research is to measure the improvement and determine the influence of learning using the STEM approach assisted by Assemblr Edu, compared to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/066d03e15d424e8f93e5509486145771
Autor:
Abbas, Nurhayati1 nurhayatiabbas@ung.ac.id, Bito, Nursiya1
Publikováno v:
Technium Social Sciences Journal. Jul2024, Vol. 59, p40-54. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pulido Varelaa, John Alexander1 japulidov@udistrital.edu.co
Publikováno v:
Revista Academia y Virtualidad. jul-dic2024, Vol. 17 Issue 2, p137-147. 11p.
Publikováno v:
Tadris: Jurnal Keguruan dan Ilmu Tarbiyah, Vol 8, Iss 2, Pp 237-251 (2023)
This study aimed to develop a Moodle-based e-learning platform with a valid, practical, and effective STEM approach to enhance Higher-Order Thinking Skills (HOTS). The research methodology employed for development purposes was the ADDIE model, consis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/76d2869a265d4009b175fb53eae26d85
Autor:
مهرة عبد الرحمن ا1, لبنى حسين العجمي2
Publikováno v:
Journal of Research in Specific Education Fields - J.R.S.E.F. Jan2024, Vol. 33 Issue 2, p259-286. 28p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Discover Education, Vol 3, Iss 1, Pp 1-17 (2024)
Abstract STEM (Science, Mathematics, Engineering and Technology) education has widely been considered to have the potential to prepare students with 21st-century skills. Though the Government of Bangladesh (GoB) is concerned with developing human res
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cff0b452e95a4b0c8c4c211698198a85