Zobrazeno 1 - 10
of 4 461
pro vyhledávání: '"STAKEHOLDERS OF HIGHER EDUCATION"'
Autor:
Phillips, Charlotte C.1, Hammond, Helen G.1
Publikováno v:
International Journal of Responsible Leadership & Ethical Decision-Making. 2023, Vol. 5 Issue 1, p1-10. 10p.
Autor:
Moreno-Carmona, Cristina1 cmorcar@fundacion.upo.es, Feria-Domínguez, José Manuel2, Merinero-Rodríguez, Rafael3
Publikováno v:
Economics & Sociology. 2022, Vol. 15 Issue 1, p141-159. 19p.
Autor:
Seale, Jane, King, Laura, Jorgensen, Mary, Havel, Alice, Asuncion, Jennison, Fichten, Catherine
Publikováno v:
Journal of Enabling Technologies, 2020, Vol. 14, Issue 1, pp. 15-29.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JET-08-2019-0040
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Paul G. Rubin
Publikováno v:
Education Policy Analysis Archives, Vol 29 (2021)
Through an exploratory comparative case study of two U.S. states (Georgia and Nevada), this study investigates how the selection mechanism to state higher education governing agency boards influences the responsiveness of board members to stakeholder
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fc620112b7bd464e9835129750010cb0
Publikováno v:
Revista de Ciencias Sociales (13159518); jul-sep2021, Vol. 27 Issue 3, p441-459, 19p
Autor:
H. Russell Searight, Author
Assessment requirements in universities have become nearly universal. Evaluation efforts typically focus on documenting student and program learning outcomes. Despite being framed as tools for enhancing educational quality, decades of assessment effo
Autor:
Piotrowska-Piątek, Agnieszka1,2 a.piotrowska-piatek@stat.gov.pl
Publikováno v:
Public Governance / Zarządzanie Publiczne. 2016, Vol. 36 Issue 2, p85-93. 9p.
Publikováno v:
Economics & Sociology. 15:141-159
The purpose of this paper is to analyze the strategic role played by the University Management Teams (hereafter, UMTs) as a key internal stakeholder for the successful performance and sustainability of Higher Education Institutions (HEIs). Regarding