Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"STAFFORD, MARLA B. ROYNE"'
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2019, Vol. 37, Issue 1, pp. 55-64.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-02-2018-2554
Autor:
STAFFORD, MARLA B. ROYNE1 marla.stafford@unlv.edu
Publikováno v:
Journal of Advertising Research. Sep2023, Vol. 63 Issue 3, p253-254. 2p.
Autor:
Gilbert, Jonathan Ross1 (AUTHOR), Stafford, Marla B. Royne2 (AUTHOR), Sheinin, Daniel A.1 (AUTHOR), Pounders, Kathrynn3 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Advertising. May2021, Vol. 40 Issue 4, p491-528. 38p. 3 Diagrams, 5 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Stafford, Marla B. Royne1 (AUTHOR) mstraffrd@memphis.edu, Reilly, Tim2 (AUTHOR) treilly@unlserve.unl.edu, Grove, Stephen J.3 (AUTHOR) groves@clemson.edu, Carlson, Les4 (AUTHOR) lcarlson3@unl.edu
Publikováno v:
Journal of Advertising Research. Mar2011 Supplement, Vol. 51 Issue 1, p136-148. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vashisht, Devika1, Stafford, Marla B. Royne2
Publikováno v:
Society for Marketing Advances Proceedings. 2015, p135-136. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.