Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"SQD model"'
Autor:
Josef Buchner, Martin Hofmann
Publikováno v:
International Journal of Educational Technology in Higher Education, Vol 19, Iss 1, Pp 1-17 (2022)
Abstract The purpose of this study was to investigate whether a learning design based entirely on the micro level strategies of the Synthesis of Qualitative Data (SQD) model is better suited to promote teachers augmented and virtual reality-related W
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/be6f69d3ebb34b459bf9abeca9de9e51
Autor:
Cassim, Zaheera
The rapid growth of technology undoubtedly has an impact on the education system and on the way knowledge is imparted to students. Teachers need to have sufficient knowledge and skills to integrate technology in a lesson. A challenge which pre-servic
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2263/76819
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jo Tondeur
Publikováno v:
Seminar.net, Vol 14, Iss 2 (2018)
The main aim of this conceptual paper is to provide an overview of effective strategies to support pre-service teachers to adequately integrate ICT in teaching and learning activities. Specifically, the focus is on the strategies included in the SQD
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/34a1af43d2574240be08c438b95c7516
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Few empirical studies investigate the impact of pre-service teachers' background and ICT profile in combination with the support they receive from their teacher training institution on their ICT competencies. Moreover, research focusing on preparing
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::aac8e17c24c11261be4f56fccd930c43
https://hdl.handle.net/20.500.14017/292d5902-44f9-439d-95f8-04b06e7d1689
https://hdl.handle.net/20.500.14017/292d5902-44f9-439d-95f8-04b06e7d1689
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.